Heb je een vraag?
FAQ
De meest voorkomende vragen over de levering.
Hoe werkt de gratis levering?
- We leveren van maandag tot en met zaterdag.
- De levering is gratis, en je kan tijdens het bestellen je datum van levering kiezen.
- De ochtend van je leverdag krijg je een e-mail met een tijdsindicatie van jouw levering.
Is mijn keuze echt op voorraad?
Staat het op de website, dan is het op voorraad en kunnen we het meteen leveren.
Is een levering mogelijk in het buitenland?
We leveren enkel in België en in Nederland. Woon je in een ander land, zoals Frankrijk en wil je toch graag bij ons bestellen? Je kan je bestelling ook bij ons afhalen.
Welke producten monteren jullie bij de levering?
- We monteren alle elektrische relaxzetels (zoals Malmo, Medicare, Palermo, etc.).
- De manuele relaxzetels zetten we af aan de voordeur. Bij deze
zetels hoef je enkel de rug vast te klikken in de zit , en je bent
klaar. - De elektrische boxsprings en marmeren tafels zetten we af aan de
deur. Deze artikelen vragen een 5tal minuutjes montage door de klant. - Kleine artikelen zoals kussens sturen we op met Bpost.
Is een afhaling mogelijk?
Dit kan op afspraak. Stuur ons een mailtje als je een afhaling wenst te doen.
De meest voorkomende vragen over bestellen & betalen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je hebt de volgende mogelijkheden :
- Betaling bij levering met Bancontact (meest gekozen);
- Betaling online met Visa, Mastercard, KBC online, etc.
- Betaling na de levering per overschrijving (dit is enkel mogelijk voor serviceflat of woonzorgcentra.)
- Betaling vooraf per overschrijving.
Waarom zijn concurrerende merken zoveel duurder?
- Klassieke reclame, zoals advertenties in magazines of kranten, is
duur. Swiss-relax heeft de voorkeur voor mond-tot-mond reclame en tracht
dure reclame zoveel mogelijk te vermijden. Een goed product is de beste
reclame. - Je zal ons ook niet terugvinden in grote en dure winkelpanden. Dit
zorgt meteen voor een forse besparing in de vaste kosten van een
onderneming. - Onze producten gaan rechtstreeks van de fabriek naar de
eindconsument. Hierdoor vermijden we verschillende dure tussenpersonen.
Bovenstaande uitgaven hoeven we niet door te rekenen in de verkoopprijs
van onze producten. Dit laat ons toe om kwalitatief hoogstaande
producten aan te bieden aan democratische prijzen.
Kan ik telefonisch bestellen?
Om fouten te vermijden raden we eerder aan om dit te doen via de webshop. Het is eenvoudig, snel en we sturen je een overzicht per email na ontvangst van je bestelling.
Zijn andere kleuren of afmetingen mogelijk?
Enkel wat je op de site kan terugvinden, is beschikbaar. Andere afmetingen en kleuren zijn helaas niet mogelijk.
Is er een winkel of toonzaal?
Jazeker, in Roeselare. Die kan je hier terugvinden: klik hier.
De meest voorkomende vragen over garantie & herstellingen.
Hoe kan ik een herstelling aanvragen?
De meeste problemen zijn eenvoudig op te lossen. Denk maar aan een losse of geknelde kabel. Hier kan je de meest voorkomende problemen en oplossingen terugvinden.
Lukt het toch niet dan kan je ook een herstelling aanvragen. Kies dan gewoon je product en vul de vragenlijst in: klik hier.
Hoe lang duurt een herstelling?
- Dat verschilt per product en probleem. De meeste problemen kunnen we ter plaatse oplossen, waardoor we dit heel snel kunnen herstellen.
- Het is dan ook heel belangrijk je probleem op voorhand goed te
omschrijven. Neem daarom je factuur bij de hand en beantwoord de vragen goed op het herstelformulier. - Het herstelformulier kan je hier terugvinden : meer info.
Herstel je ook zetels die niet afkomstig zijn van Swiss-relax?
Dat is praktisch niet haalbaar. Andere merken gebruiken immers andere onderdelen, en die zijn vaak niet compatibel.